Odkrycie możliwości, jakie daje platforma eTwinnig, stało się źródłem wielu inspiracji dla naszego zespołu projektowego. 

I mimo, że zakończyliśmy realizację projektu i weszliśmy w etap raportowania, kontynuujemy nasze działania eTwinningowe wykorzystując kontakty i pomysły, jakie narodziły się  w trakcie pracy nad projektem "Muzyczny Klucz do Europy".

W nowym roku szkolnym podjęliśmy współpracę w ramach kolejnych ciekawych projektów eTwinning.


100 kartek na 100 lecie

Projekt polegał na zaprojektowaniu i wysłaniu kartek z życzeniami dla Polski z okazji 100 letniej rocznicy Odzyskania Niepodległości. W projekcie wzięło udział kilkanaście szkół z Polski i szkoła ze Szwecji. Z otrzymanych kartek w szkołach powstały piękne wystawy, dzieci mogły porównać życzenia i przeczytać co życzą naszej Ojczyźnie dzieci z innych miast, miasteczek i wsi.

W naszej szkole projekt realizowały klasy piąte, szóste i siódme.

Dzieci z dużym zaangażowaniem brały udział w tworzeniu i projektu i z równie dużą ciekawością czekały na wysłane do nich kartki.

Obejrzyj galerię prac naszych uczniów: http://slide.ly/gallery/view/aeaf78d6f3b8fe76e059a11fd60b86a6?utm_content=embed_overlay


Music combination

Aktualnie nasza szkoła realizuje projekt "Music combination".

W tym projekcie spróbujemy  połączyć muzykę z każdym tematem. Nasi uczniowie będą pracować nad rozwiązywaniem prostych problemów za pomocą muzyki, a także zobaczą, jak muzyka może im pomagac w wielu dziedzinach życia. Projekt będzie trwał przez cały rok szkolny, a uczniowie w szkołach będą co miesiąc rozwiązywać jeden problem, pracować nad wynikami, a następnie dzielić się wynikiami na TwinSpace.

W projekcie bierze udział kilkanaście szkół z całej Europy.

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

https://padlet.com/vasaimara/v3v4m9a8esuq


Projekt "Muzyczny klucz do Europy" jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.

Treść strony internetowej odzwierciedla jedynie stanowisko jej autorów
i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+
nie ponoszą odpowiedzialności za jej zawartość merytoryczną.